sobota, 24 marca 2012

Rozdział 9

- To co robimy?
- Może pójdziemy do kina ?
- razem?
- przecież i tak już wszyscy wiedzą, że jesteśmy parami.
- no w sumie
Poszliśmy do kina, potem wróciliśmy do domu.
- To co teraz robimy ?
- Zagrajmy w butelkę!
Wszyscy się zgodzili. Zaczeliśmy grać. Najpierw całować się mieli Niki i Liam. Wygladało to słodko. Następnie Zayn i Liam.
- Wiesz jednak Niki lepiej całyje.
- pfff... no wiesz- zrobił się zły
- nie martw się  - powiedziałam. Wtedy Zayn zaczał mnie całwoać.
mmmmm... znów te same usta, wszystko to samo. Kto jak kto ale on całuje najlepiej.
- No Karen lepiej całuje od cb ;P - wystawił mu juęzyk.
Gdy zakręciliśmy kolejmny raz Niall miał pocałować Alex.
- No szykuje się kolejna para!- powiedział Liam gdy ci się całowali.
- Hehe
Potem jeszcze był Harry i Lou, Harry i Claudia i Julie z Lou.
- Ey zgłodniałem. Idę do sklepu. Kto idzie ze mną? -powiedział irlandczyk.
- Ja mogę! - krzykneła Alex
- Okey to chodź - uśmiechnął się.
Wrócili z dwiema wielkimi torbami żarcia.
- ey słuchajncie kto to jest Nialex ? - zapytał pokazując gazetę z naszym zdjęciem.
- Hahahaha
- To połączenie Nialla i Alex ;p Nialex - wytłumaczyła mu Julie.
- Aha, a Juis to ty i Lou ?
- Chyba tak.
- No jest jeszcze Clarry (Claudia i Harry); Zaren(Zayn i Karen); Licole (Liam i Nicole)
- Hah. Czyli już cały świat wie że jesteśmy razem. - powiedziałam
- No to może tak powinno być ? - zapytał Zayn.
- Może - przytuliłam się do niego.

- Może zagramy w prawda wyzwanie ?
- Okey :)
- Dobra to pierwsza.... Karen! - powiedział Harry.
- Pytanie ;P
- Czy jesteś dziewicą ?
- Tak czywiście. - powiedziałam z sarkazmem- a dziecko to mi Bóg zesłał nie ?
- hę ?
- Nie powiedziałeś im ?- apytałam Zayn
- Nie. Myślałam że to chcesz zachować dla siebie.
- Aha. - nie spodziewałam się tego.
- Halo! Czy ktoś powie w końcu o co chodzi ?
- Dobra. Chodzi o to, że urodziłam córkę.
- Ty masz dziecko ?! - zdziwili się chłopaki.
- Nie. Ostatnio było rok od tego jak umarło. Była chora na białaczkę.
- Uuuuu... to takie przykre kiedy dziecko umiera zaraz po urodzeniu - powiedział Lou
- Lou jaki ty głupi jestes! - powiedziala Alex.
Uśmiechnełam się.
- Nie ono miało rok jak zmarło.
- Co?! To kiedy ty straciłaś dziewictwo ?!
- Jak miałam 15 lat a co ? To nie był mój pierwszy raz ;p
- Wow.
- Co ?
- nie spodziewałem się. Zrobiłaś to szybciej niz każdy z nas.
- Nie pomijając faktu że niektóre z nas są jeszcze dziewicami - dodała Niki.
- oj tam oj tam :P
- dobra grajmy dalej - poweidział Zayn.
- okey to teraz Harry - uśmiechnełam się do niego chytrze.
- Kochasz Claudię ?
- Tak.
- naprawdę ? - ucieszyła sie Claudia. - ja ciebie też.
- zostaniesz moją dziewczyną?
Zrobili to w tak teatralny sposób że nie mogłam się powstrzymać od śmiechu.
- dobra to teraz Liam
- Ja wybieram wyzwanie ;p
- to weź na barana Niki i przeleć po całym domu
- w jakim sensie przeleć ? - dopytal się Harry
- ma przebiec.
- aaa... no to mów tak odrazu
Wyglądało to super.
- to kto teraz ?
- Alex.
- pytanie
- Jaka jest rzecz bez której się nie obejdziesz?
- materialna ?
- jaka kolwiek.
- muzyka.
- wow zaśpiewaj nam coś.
- Hah okey, ale ja śpiewam tylko z dziewczynami ;p
- no to dawajcie.
Zaczełyśmy spiewać Torn. Ja śpiewałam początek, Claudia Drugą zwrotke a reszta robiła chórki.
- wow jesteście naprawde niezłe.
- sie wie
Tak zleciał nam czas do wieczora.
- Kurde jest już po pierwszej.
- Jak my teraz wrócimy do domu ?
- Zawieziemy was.
- Jasne a to wino już wyparowało tak ?
- No to musicie u nas zostać na noc.
- Jak? Nie macie tyle pokoi.
- Każdy z nas ma duże łóżko ;p
Wyszło tak że ja spałam z Zaynem, a reszta ze swoimi.


_____________________
Wiem miały być dłuższe ale nie mam weny.
Proszę komentujcie. Dodam kolejny rozdział jeśli pod tym bd minimum 3 komentarze :)

6 komentarzy:

  1. Ciekawe jak wyglądała moja noc z Harrym ♥ ?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę świetne opowiadanie ;)) czekam juz na kolejny rozdział ;**

    OdpowiedzUsuń
  3. Aaaa...bomba ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Gra w butelkę:)
    I ten tekst:
    - to weź na barana Niki i przeleć po całym domu
    - w jakim sensie przeleć ? - dopytal się Harry
    - ma przebiec.
    - aaa... no to mów tak odrazu

    Omg^^ Niezłe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dawaj dalej! Supeeeeeeeer jest! ;* :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. hha fajne! ;D
    zapraszam do mnie
    http://justbelieve-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń